Bara packa lagom mycket..

Skön sovmorgon, god frukost, en skön timma i solstolen ute då det var strålande väder och sedan fixa klart lite skolgrejer. Så har min dag sett ut hittills, helt okej!

Det slog mig precis att jag kanske borde börja packa.. 
Imorgon halv fem går bussen mot Kittelfläll, yey! Skidor för fulla muggar i en vecka, underbart.
Då min hjärnskakning fortfatande hänger kvar såhär ett år efter smällen så ska jag ta det lugnt i veckan och försöka att ramla så minimalt som det går. Vissa tycker att jag borde stanna hemma, men trots att huvudet gör det jobbigt för mig med skola och så så måste jag ju kunna leva ett liv också. Hur roligt liv har man om man aldrig kan unna sig sådant man tycker är roligt?
Så åka ska jag minsann göra, och roligt ska det bli. 
Jag ska bara tömma kameran, ladda batterierna till båda kamerorna, tvätta det sista som jag vill ha tvättat, och packa...
Bjuder på några bilder från ljudbildspelet som jag satte ihop igår, tema julpyssel.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback