Grattis!

Min fina "nästan-svåger" fyller 20 idag, så honom måste vi ju grattilulera! Grattis Emil! :)

Gårdagen var heelt galen! Inte vanlig någonstans och bara en helt.. konstig måndag helt enkelt.
Eftersom Emil fyller år idag så hade min syster sökt om biljetter till inspelningen av tv-programmet "Vem kan slå Filip och Fredrik". Igår morse fick hon reda på att hon fått biljetter dit - 6 stycken, vilket alltså är hela familjen. Jag hade som tur var bara utvecklingssamtal på förmiddagen och sedan var jag ledig resten av dagen. Så vi tog helt enkelt vårt pick och pack och drog till Stockholm! 
Det började i Frihamnen vid 16, höll på till 23.. Sen så var det ju så att man skulle åka hem igen också ja.. Så det blev sent igår.  Fast min älskade pappa var gullig och "offrade" sig och åkte in senare till jobbet i morse så att jag skulle få sovmorgon, det var fint!

Hade prov i mediekunskapen idag också, men det gick nog faktiskt förvånansvärt bra. Så det känns lagom gött! Nu har jag vilat en stund så nu ska jag väl ha svenska-blocket framför nosen större delen av kvällen. Prov imorn ju. Kommer gå åt pipan. Men men, försöka ska man ju i alla fall!

Jag har ju ändå en kväll som består av familjen, pizza och Sverige-Holland att se fram emot!





Fredrik, Emil och Filip



~ All kärlek ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback