Bäst på länge

Hej!

Sitter just nu vid min handledares dator, hon är på utvecklingssamtal med sin ena dotter. Jo, jag är på praktik.
Min handledare heter Sussi Ardenfors, känns gött att ha en handledare som delar samma tro som jag, det känns liksom tryggt på något sätt. Hennes företag heter Photos 4 U, gå in och kika på hennes hemsida om ni är nyfikna på var jag är någonstans vettja! Lägger upp lite bilder när jag kommer hem eller något tänkte jag.
Jag är på praktik hos en fotograf, får vara med och se vad hon gör och hur allt funkar, sedan får jag komma hem varje dag till den pojke som jag älskar så högt. Och såhär ska jag ha det i nästan två veckor! Jag har verkligen ingenting att klaga på, jag kan inte ha det bättre än såhär. Är så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback