Ännu en vecka

Söndagar. Varför har man sådana egentligen?
Man går bara runt hela dagen och har ångest över att ännu en vecka sprungit förbi utan att man har hunnit gjort någonting vettigt alls. Och så vet man att det bara är några timmar kvar av helgen innan det kommer en ny lika snabbt springande vecka, med lika mycket stress och press som läggs på en.. 

Har ändå haft en helt okej dag idag. Hade skön sovmorgon, suttit och pluggat en del och skickat in lite arbeten. Fixat min blogg lite, roat mig vid facebook och ätit gott fika med ett par gäster som kom hit på eftermiddagen. 

Har hemstudiedag imorgon, så jag ska väl passa på att sova en hel del och sedan plugga en hel del innan jag ska in till skolan halv ett för utvecklingssamtal. Så jag väntar mig en skön måndag för en gångs skull.
Men nu räknar jag faktiskt ner dagarna, för nu är det bara... 7 dagar kvar tills jag far till Sollentuna för att bo hos min älskling i en och en halv vecka samtidigt som jag har praktik hos en fotograf. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback