REDIGERING DAGEN LÅNG

En heldag med redigering. najs?
Lite jobbigt faktiskt, känner verkligen att jag är helt störd i huvudet just nu. Bokstavligt talat. Suttit och tittat på skärmen konstant i typ sju timmar nu.
Slutade egentligen halv tio idag, så typ alla gick hem då. Men jag var tvungen att sitta kvar på skolan eftersom jag ska ha körlektion om en timma. (Första körlektionen, LÄSKIGT!) Det gjorde dock inte så mycket eftersom snälla Alexandra satt kvar och gjorde mig sällskap heeeeela dagen. Vad ska man göra utan er?

Har idag åstadkommit att göra en filmaffisch, produktbild på en mobiltelefon, stilleben, offert och faktura.
Nu ska jag försöka plugga lite matte. Räta linjen, här kommer jag!


Min produktbild


Bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback