näsdukar i hög

Nu har jag varit hemma från skolan i tre dagar och börjar tröttna på att missa alla lektioner. Med plugg upp över öronen såhär i juletid försöker man ändå känna att man är "klar" för dagen och ha lite fritid.
Nu börjar jag friskna till och imorgon har vi flextid hela dagen, vilket innebär att vi inte behöver vara i skolan för att göra de uppgifter vi har. Jag ska ägna morgondagen åt att sova så jag blir helt frisk någon gång, och sedan ska jag använda Malin som modell till en filmaffisch. Det blir spännande!
Sedan ska jag försöka ta mig in till allra sista lucia-övningen innan lördagens julfest. Näsan kan rinna bäst den vill, men jag hoppas att hostan är borta så jag kan sjunga lite i alla fall. Hopplöst att vara förkyld!
Nu ska jag lyxa till det med lite tv-tittande. 

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback